Întrebări frecvente

1. Cum pot lua legătura cu Apă Cana l- Orhei?

Răspuns :

Regia “Apa Canal-Orhei” S.A. oferă mai multe modalităţi prin care consumatorii pot lua legătura cu furnizorul de servicii de apă şi canalizare:

  • În scris, atât prin depunerea cererilor/ reclamațiilor la sediul Regiei or. Orhei str. 31 August nr. 67, în anticameră în timpul programului de lucru: luni - vineri între orele 9:00-16:30;
  • Prin adresa de e-mail:  www.racorhei@gmail.com ;
  • Telefonic, prin apel la numerele de telefon: 0235. 2-29-51-Anticamera, 0235. 2-42-89 – Centru de Calcul si Relații cu Publicul în timpul programului de lucru menționat mai sus sau la numărul de telefon al Departamentului Dispecerat 0235 32-5-99 număr care rămâne la dispoziția clienților și după terminarea programului de lucru, pentru transmiterea disfuncționalităților; 
  • Prin intermediul paginii de facebook a societății, dar și prin formularul de cererilor/ reclamațiilor de pe pagina web a societății, www.racorhei.md.